dag 1- presentera mig själv

Jag heter Jolin Johansson och är tvilling → jahts.blogg.se!
Jag flyttade hemifrån när jag var 15år. Jag bodde tillsammans med min tvillingsyster i en lägenhet i Ekshärad.  Just nu bor vi båda i varsin lägenhet här i Hagfors sen mindre än ett år tillbaka → jolinshem.blogg.se
Jag bor tillsammans med min pojkvän Erik som jag varit tillsammans med i snart 2år. Jag är oftast glad, pigg och pratglad. Det märks på mig när jag inte har en bra dag, tyvärr. Jag älskar att inreda, göra om och skaffa nytt! Jag tycker också att det är kul att baka och laga mat, helst någon annorlunda. annorlunda är gott! Jag tycker om att bara vara hemma och dola med mitt. Jag hänger hellre hemma med vänner än ute med dom. sist av allt: jag älskar mysiga hemma kvällar!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0