dag 2 - min första kärlek.

Jag gick i sjuan och blev tillsammans med en som heter Daniel. Vi var nästan tillsammans i ett halvår. Jag kan säga att han var min första kärlek. Men Erik är min första, riktiga kärlek...

Att ha varit tillsammans med Daniel och nu Erik kan absolut inte jämföras. Vårat förhållande är så mycket mer än det förra. Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara. Men jag och erik bor ju tillsammans nu och går igenom många olika saker. Han har körkort och bil, vi tar oss vart vi vill. de är bara vi, inga andra. Han är det bästa som har hänt mig



jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Precis sådär känner jag med!

2010-12-15 @ 13:28:06
URL: http://aamandavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0