dag 3 - mina föräldrar.

Dom har varit skilda sedan jag och tvillingsyster var ca 4år. Ibland funderar jag hur det skulle vara om dom bodde tillsammans med oss?! om så olika personer kunde leva ihop. Jag tror nog att det aldrig skulle funka, men det har ju gjort förr... Jag är glad över att ha dom på varsitt håll, det är nästan lite lyx. Jag kan bestämma själv när jag har lust att hälsa på pappa eller om jag traskar iväg till mamma.
Jag och pappa är väldigt lika tycker jag, vi kommer så bra ihop nu för tiden. Efter att jag flyttade hem i från pappa till mitt eget boende har vi nog aldrig bråkat. Vi har fått mycket närmare kontakt än vad vi hade förr. Absolut ett plus!! :)
Jag älskar mamma & pappa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0