förkyldning?

sitter hemma idag med en huvudvärk. Jag har haft ont i den högra körtlen i halsen i ca tre dagar nu?! jag vet inte vad det kan vara. kanske åker på en rejäl förkyldning nu så där innan jul, skull va nö rä...

Idag har jag lust att bara sitta hemma och bara va. Men jag är så sugen på att baka julgodis nu innan jul, igen. haha, men något annat än knäck och marsipan bollar... eller knäck blir det nog, fast med krossad mandel i om Erik får bestämma :)
På tal om Erik så kom jag hem i söndags efter en helg i Mangskog hos min stora syster, Han hade städat hela lägenheten från golv till tak. Det var jätte fint ♥ Sen hade jag "beställt" en paradis ask som låg på vardagsrumsbordet. han kan han, bara han vill :)



jag har världens finaste pojkvän, bärldens bästa och han är godast i hela världen ♥
vi var tillsammans i 1år och 8månader i lördags. kärlek vid första ögonkastet!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Se till att bli frisk nu Jollan.

Krya på dig! <3

2010-12-14 @ 21:15:45
URL: http://amandavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0