jag tog aldrig vara på tiden

jag vet inte vad som händer... I somras hade jag nog allt tror jag. Jag hade min Maddus och vi hade jätte kul! Jag önskar att det vore som det kanske skulle ha blivit, ändå!? Vi fyra, det kanske skulle ha varit något speciellt med oss. Nu är du ända i Spanien och har varit där sen i somras. Om du var hemma skulle jag ha ringt dig, hört av mig, velat umgås med dig, velat prata med dig... igen. jag saknar dig.
Jag hade världens bästa Älin, min Älin. Vi hade jätte roligt så länge det varade. Det var dig jag hörde av mig till och pratade med. jag saknar dig.

jag önskar att jag gjorde saker och ting annorlunda...

Kommentarer
Postat av: Felicia

Du har ju mig Jollan :) <3

2010-12-15 @ 21:26:38
URL: http://vemsachoklad.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0