längtan

har varit i skolan hela dagen idag, sen bar det iväg till ekshärad för att lämna in min mobil som är trasig. Ingentign gick på min garanti, inte på min "extra" garanti heller för jag köpte bara ett för 1år tyvärr :( hm. nu ska jag börja spara igen då..
Nu har jag kommit hem från städningen på norab och handlingen. nu ska jag äta mat och sen sova!
Jag orkar inte skolan, jag orkar inte städa, jag orkar inte läxa, jag orkar inte göra någonting längre. Men i morgon åker jag, Erik, Johanna, Rasmus och Marcus till Karlstad på shopping, det orkar jag!! Det får mig att tänka på annat, som t.ex JULKLAPPAR :D

Kommentarer
Postat av: elin norberg

Du får lämpa på Jolin! Snart är du ledig och då är det skönt att inte ha något efter sig i skolan! <3

2010-12-03 @ 14:58:14
URL: http://elinnorberg89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0