helg

Helgen har varit irriterande! Den är ännu inte slut.
Lägenheten är inte klar med fönsterbyte/målning osv. så där har jag inte kunnat bosatt mig. Har bott i en väska i Geijersholm nu i ett par dagar och det tar kål på mig! Jag vill vara hemma och dola med mitt eget. Jag klarar inte att bo borta!
Idag har Erik lämnat mig för att bada i badhuset med Marcus. Jag har fått suttit vid mormor och degat mig. Jag har funderat vad kvällen kommer att bjuda på och Inte tusan ska jag sitta i Geijersholm en hel kväll och inte göra något, för idag har jag inte gjort ett dugg.
tänk om jag hade en pojkvän som kunde tänka på mig en lördags kväll, istället för att åka till sin farmor och farfar och sitta där HELA FÖRMIDDAG + EFTERMIDDAG och tjata om bilar!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0