powernaaaap

shit, jag har sovit i ca tre timmar! Jag vaknade när klockan var halv åtta, Erik hade åkt på träning och hela lägenheten var kål-svart! Jag tittade ut igenom fönstret och trodde nästan att det var natt, men det lös i lägenheterna runt omkring. puhuu...
När Erik kommer hem från träningen vid 9 ungefär, då åker vi upp till Geiijersholm och sitter där tillsammans med Emma till klockan blir runt 11 :( Men med sömnen spelar det nog inte så stor roll, jag lär inte somna tidigt ikväll ändå. Iallafall inte i första hand.

jämt nu har jag käkat upp en skål med 'multi cheerios & mjölk. Den satt precis där den skulle! Nu funderar jag på att gå ut och gå i en timme, tills Erik har slutat sin träning. Men jag vet inte om jag törs gå själv, det är ju KÅL-SVART ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0