allt i ett!

Jag sitter med tofflorna på, ljusen är tända och idol är på TV'n, (som vanligt). Jossa har nyss åkt hem och Erik sitter med läxa. Själv äter jag upp Eriks godis. Funderar på att koka ägg och göra en riktigt god kvällsmat innan det blir för sent.
Idag har Jag & Jossa varit till Karlstad. Tänkte shoppa loss men hittade absolut ingenting, men fick med mig smycken hem iallafall. BEHÖVER ETT SMYCKE SKRIN NU!

Efter idol hoppar jag in i duschen och lägger fram kläder tills i morgon. Efter skolan drar jag mot karlstad till min älskade vän Ebba. Jag ska sova över hos henne i hennes lägenhet, gå på bio och äta mat!! Får ej glömma boken "gömda"av Lisa Marklund och Maria Eriksson. jag är helst besatt! den är sååååå bra, men så hemsk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0