min huvudvärk+mormor

Vaknade med en huvudvärk idag som inte var så trevlig.
Hörde att det dundrade och dånade i porten och på utsidan och det första jag tänkte var att dom kommer och byter fönster hos oss. Jag studsade upp ur sängen och började plocka och dola. Skyndade mig hem till mormor och som TUR var så såg jag att dom knappt börjat i vår port än. puhuu! Men jag gick bort till mormor ändå och självklart var hon inte hemma. Det var bara att traska iväg hem till mig igen. Tog mig en dusch och sen ringde mormor. Jag fick traska iväg dit igen och hon bjöd på mat :)

Nu har jag legat och degat här med en filt över mig och sockorna är på! Har hunnit med två timmars powenap också. Hur skönt som helst :) ska börja prominera bort till mig snart. Jag och Erik måste verkligen handla idag, sen ska det vara idol-mys heeeeela kvällen! Sen ska jag sova hur tidigt som helst, efter idol släcks lampan och då ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0