trevlig kväll, mysig morgon

Jag och Amanda åkte till sunne igår och kikade på innebandy.
På kvällen smällde det! Jag, Amanda, Marcus och Erik lagade mat hemma hos mig och Erik innan det bar iväg till Evangelinn där hon stod för kvällen hemma hos sig. Det var super trevligt! Jag hade jätte kul tills vi gick till parken, där jag trodde det skulle vara någorluna kul. Inte ens vädret håll i sig! Det regnade hur mycket som helst och det är inte ovanligt när det är parken för engångskull.

Nu har jag lagat köttfärssås och makaroner, myst ner mig i soffan och bestämt mig för att jag ska vara hemma precis hela dagen. Erik kommer förhoppningsvis hem snart igen, då ska det mysas hela dagen och kvällen.
ååh, vad jag älskar min Erik! I går var det våran dag, som det har varit 17 gånger förut. 1år och 5månader <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0