"bra gjort för en som spenderar mkt"

Erik den fuskisen har nyss gått iväg på massage! Jag ska plocka bort lite dol här i vardagsrummet & ta reda efter mig i köket. När Erik är klar så beger vi oss till Geijersholm så jag kan lämna alla pengar till Tomas. Jag måste bara säga att jag, Jolin Johansson är en riktigt BRA sparare helt plötsligt! 6800 Har jag sparat helt av mig själv på typ tre(?) månader. Som Erik sa "Bra gjort för en som spenderar mycket pengar." Betalade dock 1500kr första månaden jag började spara. Men, nog som det!! Resan ska nu betalas & jag är rånöjd :))
Men nu är jag pank & längtar tills nästa månad då ja ska få med mig Emma och handla ;)

Kommentarer
Postat av: Angelica

gud va bra gjort när du går i skolan på heltid och bara kan tjäna pengar efter, och bor själv med!

2011-04-19 @ 20:46:11
URL: http://angelicarebeccastorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0