GRODAN SKA BORT

sitter fortfarande i köket efter att jag kom på att grodjäveln tagit död på den enda, stora fisken som blivit kvar! Han hade ingen fena där bak & bara flöt runt, uuuuu!! Jag går inte in i vardagsrummet förens Erik kommer hem. GRODAN SKA BORT! JAG VILL INTE HA DEN LÄNGRE! :( den/hon/han är så äcklig!! Den blir ännu äckligare när jag VET att den har hoppat ut ur akvariet engång.
Jag bara väntar på att den ska hoppa in i köket & börja käka på mig. Jag är helt ärligt rädd för grodan! Den var charmig till en början då den var liten och inte skumpade vatten överallt ;(
Jag är löjlig som suttit i köket i snart 3h, men jag tänker inte se en "stor" fisk slamsig å nej uuuuh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0