HÖGT ÖVER MOLNEN

Har förbannat ont innuti min högra hand! Var till golfbanan ikväll igen tillsammans med Erik & Erik och denna gång var Emma med också :) Pluset today är att jag börjar sent i morgon men har dock prov som jag inte kan någonting av och det är helt pga mig som inte ens tränat, inte bra! Får nog slänga över en blick i pappren innan jag lägger mig och innan jag börjar skolan i morgon. Förövrigt är det inte min kväll i kväll, är bara grinig och sur på ingenting... Och ändå är det bara pappi & Erik jag pratat med idag, men det är väl kanske därför?! Dom är iallafall männen i mitt liv, mina favvos ♥
längtar tills jag går ur skolan, börjar jobba på heltid och skaffar nya vänner och flyttar till större boende. Tänk om tiden kunde vrida och vändas, stannas och flyttas...


älskar dig pappi


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, jag börjar i tvåan till hösten :)

2011-04-19 @ 22:17:04
URL: http://angelicarebeccastorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0