5 saker du inte visste om mig!

5 saker ni inte visste om mig!
  1. jag älskar att inreda, rita och måla.
    även fast jag inte kan "renovera" här hemma hos mig, så hittar jag på något annat som t.ex. dekorerar ljusfat med vad som helst! det kan vara massa ljus, stenar, grus, blommor och färg. jag älskar det!

  2. till sommaren ska jag gå på varenda loppis!
    det är något som jag fått av min moster, hon har "gamla" saker och gör saker och ting så lätt och så jädra snyggt!!
  3. jag älskar min pojkvän!
    jag har snart varit tillsammans med min Erik i två år, jag är lika kär nu som då. Det är klart att vi inte gör "samma" grejer som när vi blev ilag. Nu bor vi ihop, även fast jag klättrar på väggarna ibland så älskar jag det!! min "tonårs dröm" har Erik förverklat ♥

  4. jag är känslig
    jag är inte den där "hårda" tjejen. Visst kan jag säga emot och säga vad jag tycker, absolut! Men innerst inne är jag en riktig jädra fegis som inte ens vågar att gå ute själv efter klockan åtta på kvällen.

  5. jag önskar att jag hade en bästa vän
    jag vill ha en bästa vän eller ett "gäng" som jag kan göra allt med. Som Lajnet, Emma & Ebbs ♥ Vi hade allt! tonåren

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Maaan! Saknar också tiden <3

2011-02-28 @ 17:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0