Rally helgen är över!

åh gud vilken helg! Har umgåts med massa sköna människor.

fredag var det dags, då firade vi Evangelinn som fyllde 18år! Det kom massa roliga folk till huset. Vi gjorde tävlingar och hade det kul :)

lördag small det igen, då var det Marcus tur att fylla 18! Då var det min tur att ta hem folk. Samma sköna gänga var hos mig, iaf endel av dom. Vi blev endel och jag hade det jätte trevligt :) dom som var myndiga drog till Rallybalen, medans vi andra gick till coluseum och fick 3st pizzor+ såsar för 50kr! åh, det var en hel värd kväll för oss ;)

Nu är det söndag och det känns okej, jag ska bara vara idag. Erik ligger fyllesjuk i sängen, han har somnat om för tredje(?) gången nu tror jag. Jag har iallafall hunnit ta en promenad till ICA idag och köpt mig apelsiner och godis tills ikväll. Klockan 20.00 solsidan, 20.30 time out, 21.00 wallander! Jag ska sitta framför TVn hela kvällen idag!

fredag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0