SO WHAT?! I'M STILL A ROCKSTAR!

Sitter i Geijerholm och gottar mig! Väskan är packad och tvättmaskinerna rullar för fullt nu när vi ska åka. ingen kan väl ha missat att jag ska åka till sälen? jag tjatar heeeeela tiden, hahah ;)

Nu har vi precis kommit "hem" tillbaka, vi var nere och hyrde film och köpte godis & chrisp corn. Jag fick köpa snackset själv eftersom Erik tyvärr inte kan göra något annat än att slurpa i sig soppa, stackarn :(
Nu har vi lagt upp schema för morgondagen också;
09.00 ska vi vara hos Peter och städa, 12.00 hämtar vi upp Simon vid bussen och därmed Johanna&Elin. Sedan drar vi på handling och jag tippar & hoppas på att vi hinner åka vid 13.00! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0