YOU'RE SIMPLY THE BEST

Blev med Eriks pappa & honom till Torsby inatt, hans halsmandlar var/är hur stora som helst. Vi åkte dit ifall det skulle bli värre. dom sa: drick varm o'boy! Vi kom hem vid 3 inatt, sen upp och hoppa när klockan ringde klockan 10. Jag skulle iväg på ett möte men sedan vid 13.00 blev jag med till vårdcentralen här uppe och då visade det sig att Erik har streptokocker(?)/halsfluss. Nu ska han äta medecin i 10 dagar framöver.
Jag måste bara säga att jag tycker att sjukvården har blivit ruskigt dålig häromkring! Det är så många som får vända sig till Karlstad från torsby, ekshärad osv. Ännu en grej jag tycker är synd är att Hagfors inte har det större & fler "bra" utbildade läkare. Dom borde ha tex en avdelning man kunde föda barn, så man slapp åka 10mil för att föda en bebis. Men desto större det är, desto bättre tror jag det är bortsett från torsby...

Nu har jag äntligen packat lite. Ska slänga mig i duschen eller vänta med att vara ren tills jag kommer till Geijershom. Det skulle ju vara skönt med ett bad också! I morgon bär det ivääääääääg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0