dag 11 - mina syskon.

  • Jag är tvillingsyster med Johanna. Vi är hur olika som helst! Det är som att vända på en hand. Hon är lång, blond (från början), har stora fötter och har helt olika intressen. Jag är precis tvärtemot! Kort, brunett, mörka ögon osv..
  • Sen har jag stora syster Linda, vi har samma mamma men har alltid sagt att vi är hel-syskon. the same shit :) Hon känns som en "riktig" syster. eller ja, för mig är hon en riktig syster!
  • Sen efter Linda har jag vår största stora syster camilla. det är samma där, vi har samma mamma men är ändå syskon som syskon.

Vi alla bor i varsitt. Johanna bor i en egen lägenhet (precis som jag), Linda bor i Karlstad (ca.10mil härifrån), tillsammans med hennes pojkvän och dotter. Camilla bor i ett hus i mangskog det ligger ungefär vid Arvika. Hon bor där tillsammans med hennes pojkvän och deras dotter, dom väntar nu en till litet troll :)
Jag saknar faktiskt att inte stora syster Linda bor kvar här, hon hade en garderob full med kläder, det var så roligt!! hihi. Camilla är nu 26år och flyttade hemifrån när hon var 15-16, hon gick gymnasiet i sunne. Efter det har hon aldrig "flyttat hem" direkt :)
det var nog allt, och jag älskar mina syskon ♥




från vänster: tvillingsyster, storasyster Linda och största syster Camilla.
Längst ner: Mamma, pappa och jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0