dag 13 - den här veckan.

...har jag förväntat mig att åka till sälen!
på tisdag skulle vi ha åkt, men det blev ett sånt snöoväder och det tackckar vi för! På natten fick jag spysjuka och spydde vid 00.00-00.30 :( Sen har jag varit uppe flera gånger och gått på toaletten med dock inte spytt. Vi sov i Geijersholm (hos eriks föräldrar) för att åka till sälen på onsdags morgon. Men det blev ju dock inställt för alla tyvärr. Det förstår jag, eftersom det finns 1 toalett och vi skulle åka 9 pers. Om jag stannat hemma kanske någon/några andra fått det... Vissa tog det bra, andra inte.
Jag hoppas på att bli frisk snart så jag kan städa bort Julen och göra ett ryck på Norab!
Eriks mamma kom hit förut med en påse med coca cola, risifrutti, mjölk osv ♥ Jag kan faktiskt påstå att jag börjar på bättringsvägen. Sitter varken på toaletten eller spyr :) peppar peppar ta i trä


Kommentarer
Postat av: lisa johansson

Krya på dig! :)

2011-01-05 @ 21:35:28
URL: http://lisabrownie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0