helg helg helg

Fredag: Jag var i skolan ända tills klockan blev 16.00. Sen åkte jag till norab och tjänade mig lite pengar. När vi var klara där kom Erik på att vi skulle åka och simma en sväng. Så vi åkte till älvstranden och simmade några längder, badade bubbelpool och satt i ångbastun. Påväg hem skulle vi hyra film på hydro, men då var det hyr för 25:- eller köp 35:-. Så vi köpte oss två filmer :)

lördag: Idag har jag sovit ut väldigt länge, har ätit frukost och så. Strax ska jag packa mina innebandy grejer för att sedan kunna åka iväg på match. Vi spelar på hemmaplanen idag, sköönt!
På kvällen ska vi alla innebandy flickor åka till världens bästa målis Julia på lite skräpmats mys ♥ (dock inte jag som har börjat ett nytt liv)

det känns som om helgen kommer att gå ruskigt fort :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0