ny soffa!



åhåå, jag är helt slut!!
Jag har haft så mycket och gjort som senaste dagarna känns det som. Har hunnit med så mycket men ändå inte tillräckligt. Nu är iallafall min favort soffa ute ur lägenheten efter att ha gått sönder under på vänster sidan. Nu är den andra soffan på plats och det är hur skön som helst!! Jag gillade faktiskt färgen (som jag inte trodde att jag skulle göra). Men när allt kom på plats tyckte jag att det blev bra, det blev riktigt hem trevligt här hemma. Förut var det bara svart, svart, svart :)
det står en lampa mellan soffan och fotöljen som inte syns för att lampan är på, men jag får ta bättre bilder framöver. Det fick bli en snabb mobil bild just nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0