städ sjukan

Idag har jag varit rastlös! Jag har gjort "magsjuke muffins", haha! Smörjade in mig i handsprit ett par gånger och innimellan, jag kunde inte låta bli!! Det blev morots muffins, russin muffins och choklad muffins. Nu är dom klara och jag har nyss plockat bort julen. så skööööööönt! däremot vill jag skaffa nya gardiner (igen) :| haha, tröttnar alldeles för fort, jag vill förnya hela tiden!
I morgon eller någon dag framöver ska jag hem till mamma och hämta ett litet "vitrin skåp" som jag ska ha ovanför köksbordet. Jag ska ha finglasen där i och Eriks Lasse Åberg servis han håller på och sparar på :)

jag funderar på en sak, undrar om jag haft spysjuka? Det är inte likt spysjuka tycker jag. Men nu var jag på toaletten sista gången för 27h sedan och första & sista gången jag spydde var för 39h sedan. Men jag håller 48h regeln innan jag tittar ut igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0