snart fredag!

Har varit och handlat endel med erik idag. Så nu har kylen, frysen och skafferiet fyllts på lite igen. känns skönt att inte behöva det än på ett tag!
Strax ska jag göra en lite sen middag. Det får bli fisk och ris (som jag åt igår) men fisk är ju sååååååå gott!!! Syster yster Johanna kommer hem till mig nu vid 19.00. Därför jag gör en lite senare middag/kvällsmat. Vi ska iallafall se på Ghandi som är 3h lång! Jag förstod inte riktigt filmen efter att ha missat lite av den, så nu ska den på, med svensk text! hon ska övernatta hos mig och erik också, eftersom filmen är så lång :)

I morgon är det skolan och FREDAG! jag slutar klockan 12.40 i morgon, för engångskull!!! känns hur gött som helst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0