DET FIXXAR SIG

Måste säga att jag sov till nästan 12.30 idag, REKOOOORD!! Minns inte när jag sov så länge sist, haha. Idag är ett schema som är fullspäckat känns det som. Ska träffa sandra och umgås med henne och samtidigt ska jag försöka plocka undan grejer i mammas förråd. Klockan fyra åker jag och städar i uddeholm och sist till Norab och gör mig en sväng med moppen! Verkar absolut inte få in en tid att städa här hemma tyvärr. Jag bara städar och städar men får aldrig tid till det här hemma. Får nog gå upp betydligt mycket tidigare i mrogon än idag om jag ska fixa in städningen hemma hos mig :) Det fixxar sig alltid på något vis!

bild från turkiet <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0