HÄNDELSERIKT

Kom hem igår morse efter en händelserik vecka i turkiet. Jag kommer att lägga upp bilder och skriva lite någon dag framöver, just i kväll har jag inte tid.
Igår tillbringade jag, Erik och Rasmus vår kväll i skärjen med att fiska och göra god mat! Rasmus den turgubben fick sig faktiskt en stor, sliskig gädda. Nu ikväll har jag, Johanna, Erik, Sebastian, David och Tony varit till lakene sjön tillsammans med annat folk där dom åkte skoter på vattnet. Tillbringade en tid vid milano med det goa folket också innan det blev hemfärd. just nu ska jag ta mig något att dricka, borsta tänderna och sedan för första gången på länge sova i min alldeles egna säng ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0