MINA SYSTRAR ÄR DET BÄSTA JAG HAR

orkade inte somna om i dag, det pirrar i mig... Som tur va så hörde jag inte när Erik åkte 06.45 i morse.
Igår kväll avslutades vår städning, haha. äntligen! Nu är det rent och fint ett tag iaf. Har förreseten fått banan flöger i köket!!!! har inga sopor kvar och ingen disk, så ja vet inte vart dom äcklen kommer ifrån. Men nu har jag diskmedel i en kopp i köket, tror det ska hjälpa?! lika så ättika tror jag ska funka :)
Idag har jag planerat att jag ska iväg på min sista lektion. Innan eller efter, ska jag ta mig en sväng ute på stan tillsammans med mina systrar & lilla Leijah ♥ Sen ska det sista i väskan packas och seanre ikväll ska jag duscha och göra mig klar för att tillbringa kvällen uppe i geijersholm innan vi beger oss mot stockholm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0