PLANERAS

Sitter i skolan, har gjort ett NK.A prov så nu är jag helt färdig, som jag trodde jag var sist också höhö. Idag får det nog bli en sväng till Norab och storstäda eftersom det inte har blivit av någon städning när jag har varit borta. Strax eller nästan precis när som helst börjar jag med historian, då ska jag göra en redovisning. Hoppas verkligen att jag hinner klart med allt?! tyckte innan jag åkte utomlands att jag låg bra till, att allt yp var klart. men nu?! Nu tycker jag ändå att jag har grejer kvar att göra. skumt... Jaja, kanske slänger in bilder på resan ikväll om jag har tid ;) Kanske skulle ta en fika med min vän anna också, får se hur kvällen planeras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0