IT'S SUNDAAAAAY

oj, vad länge sen jag slängde några rader hit!
Igår var jag och Erik chaufförer, vi skjutsade till sörby, åkte tillbaka, tog med nytt folk och åkte till sörby igen och sedan hem. Sen från Hagfors till Sörby för att hämta upp Anna och company och skjutsa dom till ekshärad. Sedan därifrån till sörby och hämtade upp Emeleie & Robert och skjutsade dom en bit innan ekshär och sedan tillbaka för att hämta Marcus, Josse & Adam och sist hagfors, heeeem ♥

Men innan lördagskvällen som denna var jag och Erik i Karlstad på Fredag. Han fyller år i morgon (måndag) och därför tänkte jag fira honom i karlstad och bo på hotell, äta god mat och slingra iväg på en bio! ♥ Men eftersom Erik fyller år i morgon så ska jag göra 2 smörgås tårtor idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0