TELL THE WORLD

ååh, det känndes så tråkigt att ringa till Lisen och berätta att jag inte kommer på praktiken i morgon heller. Jag känner mig inte ett dugg pigg ;( Men jag hoppas att skiten inte håller i sig alt för länge, men risken finns nu när min astma krånglar som den gör. Då vill förkylningen gärna hålla på en längre tid ;( tror inte jag haft en normal förkylning på flera år, får alltid astma förkylning och sist fick jag åka till sjukhuset mitt i natten, jag fick ingen luft alls och medicinen hjälpte inte. Jag funderar faktiskt på att boka en tid hos "min" läkare i Karlstad så han får ta flera prover osv, min astma blir bara värre och värre för varje gång :(
Avsår städningen på Norab ikväll också, det svider lite det också faktiskt. timmar är pengar! Men är jag sjuk så är jag tyvärr... Träningarna missar jag också, fy attan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0