DET DÄR MED RUBRUIK ÄR INTE MIN GREJ

har tagit med mig mormors dator ut på balkongen. försöker skriva lite om förstärks växthuseffekt inom naturkunskapen, det är det sista jag har i kursen sen är jag klar! Måste få det skickat ikväll! samhälls provet som jag försökt gjort i två dagar nu går inte bra alls, haha. läraren är heeelt omöjlig att få tag på. men Maria visade mig mitt betyg i kursen så han har redan satt det, inte ens säkert att jag behöver göra det?! hmm, konstigt. Det känns bra nu, tror jag. det är bara den där förbannade historian som inte fungerar som den ska!!! Nej, nu får jag fortsätta med arbetet så jag hinner städa sen.. tror min blogg går på repeat? skriver samma sak, turkiet, skolan, städning. Jag har inget liv, haha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0