FÖRE ALLT

Hå håå ja ja.. har gjort allt som skulle göras idag och lite där till. Fixxade lite ved till pappi också. Nu är det dax för ännu mer påläsning till prov, dags att börja om jag ska ha det i morgon? Systerster kommer strax och hjälper till, hon har precis samma prov kvar så det ska ordnas nu!
Jag var den enda som fick plåster efter prutan förut. hon sa "jag har tyvärr inget kalle-anka plåster" ;) haha! Är rädd för sprutor, men det gick bra, tur att det går så fort! Är nu mera vacinerad för Hepatit A, ska dit igen om några veckor och ta andra sprutan så jag är vacinerad för 20år framåt! Nu får jag ta tag iarbetet här hemma, men har en diskhög på 7meter hög. Men pappa har lärt mig att skolarbeten kommer före kompisar och allt ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0