HEELG

fredag:
direkt efter skolan åkte jag, Erik och Rasmus till Uddeholm och satte ihop en lekstuga i 6timmar. Senare på kvällen umgicks vi med Finkidinki och sen var det natten!
lördag:
Upp 08.30 för att åka till uddeholm klockan 10.00 för att fortsätta. Erik och Rasmus fortsatte med lekstugan i 4timmar medans jag städade, putsade förnster, strök gardiner och satte upp nya! När klockan blev jämt efter 15.00 åkte jag och Erik till pappa och byggde en lämm till farfars skottkärra. Sen lastade vi hela kärran med ved innan vi åkte därifrån. Klockan blev 17.00 då vi åkte hem. Klockan 18.00 skulle jag vara vid Ebba i gunnerud så jag fick lite panik med tiden! Vi åkte från ekshärad hem till mig coh Erik för att hämta nya kläder, sen upp till geijersholm för att fixxa håret och facet. Klockan blev ungefär 18.30 när jag var hemma hos Ebba! Då var det grill-mys med Ebba, Emma, Linnea, Fanny & Siri! ♥ var jätte kul att umgås med mina gamla godingar! Alla åkte till spring-partyt förutom jag och Linnea som åkte till Leona för ännu mer mys. Blev endel snack och skratt! När klockan blev runt 00.00 åkte vi till värmullen (men jag är inte 18 så Leona fick köpa ut strips åt mig), för att köpa strips allihop;) Sen bar det iväg till spring-partyt där vi stannade i ca en timma. 02.00 rullade bilen hemåt igen och runt 03.00 var det säng-dags!!!
söndag:
sov ut, vaknade vid 11.20! Började med att göra ren polen i geijersholm som vi lovat. påbörjade arbetet men fick avsluta. Jag och Erik åkte ännu en dag till Uddeholm för att Klippa gräsmattan! Men jag blev suttnas framför Emil i Lönnerberga ♥ Hohooo, sen åkte vi upp till eriks farmor och farfar i udden där vi fick oss spagetti och köttfärssås, göttit! NU sitter jag bänkad framför TVn med vindruvor, godis och en Erik, Finkan och tvillingsyster bredvid mig. Så strax avslutar jag denna stressiga, roliga helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0