JAG BÖRJAR FÅ TAG

Hade ställt kockan så jag var uppe med tuppen i morse. Tog dock en lite längre snooos innan jag steg upp! Nu har jag käkat frukost och tränat lite på prov. Jag fick klart franska rev. frågorna i går, dom tre käna verken uppgiften och mina redovisnings papper kom fram! Känns som om det går framåt nu, fixar jag allt i dag har jag bara ett prov i historia kvar! vet inte vart alla prov kommer ifrån? Känns som om jag har gjort dom här proven hundra gånger?! Jaja, på fredags ska jag försöka fixa ett svenska prov och på måndagen där på ska jag göra ett till svenska prov så har jag det klart, ska dock göra det sista provet till nartukunskapen då också. Dom andra gör det när jag åker utomlands, så peppar peppar! Måste få klart allt nuuuu... baradapapa
Börjar klockan 11.40 today! I morgon tror jag det lutar mot att åka iväg till karlstad. Hoppas hoppas, jag vill ha ett par shorts, igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0