JAG ROTAR INTE FRAM

Guud vad glad jag blir när det är städat hemma. Skulle behöva ta tag i tvätten, men den rotar jag inte fram just nu för då blir det stökigt igen! Får nog springa ner till tvättstugan senare idag och bestämma en tid för mig och Erik så vi får undan allt. Kvällen och natten igår var riktigt mysig och lyckad faktiskt. Var inte alls sista gången måste jag påstå :)
Ska nog strax springa in i duschen och sen se vad kvällen bjuder på, det är ju lördag! Känns verkligen som om det vore söndag, men det kanske är för att man alltid ska ut eller gör annat på lördagarna annars(?) Förövrigt så börjar jag bli förkyld tror jag och det vill jag absolut inte! peppar peppar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0