JAG SÅG MIN UNGDOM TRAMPA GASEN I BOTTEN

bara bloggar och bloggar, ena stunden bloggar jag inte alls? Har förövrigt världens fulaste header, världens fulaste blogg helt enkelt! Får nog ta och fixxa den snart tror jag. texten är tråkig och gudar vete allt...
Jag ska strax börja med maten och senare ska jag äääntligen få åka till k-town tillsammans med min älskade, underbara pojkvän! Ska inhandla en morsdagpresent från alla oss syskon, måste säga att jag är allt för finurlig ja! Vågar inte skriva vad om mammi råkar läsa detta ;) Förresten så är det Fredag idag? Jag ska tillbringa kvällen hemma tillsammns med Erikperik jag, vi behöver städa och dola :( Men tänk så fint det kommer vara när vi kommer hem från turkeeey?! iiih
och nu, när jag väl ska lägga upp bild så fungerar det inte!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0