JAG TROR JAG VET

Åh gud.. Sitter hemma efter en låååång dag. Skoldagen blev som sagt inte så lång, men eftermiddagen har varit helt okej, och lång! Sitter i soffan helt utsliten, röd och svullen under ögonen och allmänt irriterad, ledsen och arg. Funderar på om jag har det bra eller inte?
Jag vet att jag har världens bästa, störigaste, omtänksammaste, snällaste, roligaste, och allt man kan tänka sig till pojkvän. Jag vet att jag har en tvillingsyster som jag delar mycket med, gnäller på, skrattar med och gör saker och ting med, hon är bäst. Jag vet att jag har en pappa som är dålig på att höra av sig, världens bästa pappa, pratar alltid i telefon och ställer alltid upp! Jag vet att jag har Eriks föräldrar som jag alltid åker på semester och delar mycket med, är det någonting så fixxas alltid det på något sätt. Jag vet vilka vänner som pratar skit och om vad, jag vet vilka vänner som alltid ställer upp och finns kvar. Jag vänder allt in och ut, upp och ner, hit och dit. Men jag vet vad jag tycker, jag vet vilka intryck jag får, jag vet vilka bekymmer jag har och inte har, jag vet mitt.. det är mitt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0