LÅÅÅÅNG HEELG

Min helg har varit lååååång och välbehövlig! Lördagen spenderade jag med Erik, alldeles själv! Vi myste till det med god mat, tända ljus och soffhäng. Guud vad skönt det var att bara ta det lugnt, bara jag och Erik :) Igår skulle jag och Erik åka hem till pappi och han skulle hem till farfar i Höljes för att lämna en klyvsåg så vi hängde på. Det blev en snabbtur fram och tillbaka bara. När vi kom hem till pappa och var på väg att åka hem så var grillen igång och grattängen i ugnen, vilken tuuuur va ;)
Nu ska jag strax gå till skolan i detta underbara väder. Stod 23.6 grader på min termometer förut, hoppas det håller i sig! Har samhälls prov också?! ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0