MEN I DRÖMMEN JAG JUST DRÖMT DRÖMDE JAG

Sov i geijersholm i natt efter att vi tvättat klart allt! Nu äntligen är allt rent och resväskan packad, har bara lite smått kvar;) I dag har det varit rätt lugnt, tillskillnad från i går! fullspäckat hela tiden tyckte jag... Men idag har vi iallafall firat Eriks pappa som fyllde 45år och där bjöds det på cheesecake. Emma blev med oss hem efter kalaset, gissa om vi har resfeber nu?! Det är helt sjuuuuuukt. För att "tänka på annat" så åkte vi och Erik i väg och åt mat ;) höhö. Nu allra sist i kväll har jag tränat på prov, ska ha 4prov i morgon?! tror jag hoppar ett och fixar det på onsdag. Naturkunskapen och samhällen sitter iallafall lite i skallen nu, hoppas på det bästa! GNIGHT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0