PARTY IN THE U.S.A

Har haft min Annni Penttinen hos mig nu på förmiddagen. Gjorde som alltid annars, blev en massa jäkla prat som bara vi är bra på! Nu har hon åkt och jag har gjort korvstroganoff & ris. Ska ta och plocka efter mig i köket innan jag börjar dola med annat.
När klockan närmar sig två slutar tvillingsyster skolan. Ska ta med henne på en springtur innan Erik kommer hem och hinna med en tur i solariet, eftersom det snöade i morse och solen inte finns kvar? Måste få lite färg innan jag åker till turkey annars bränner jag upp mig & blir som en reeeeka ;) Är förövrigt bara en månad kvar tills ajg flyger för första gången!!! weeeeeeho
har förresten köpt shortsen jag så gärna ville haaaaaa! huuur jäkla sköna som helst ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0