PEPPAR PEPPAR TA I TRÄ

sitter i skolan, alldeles själv eftersom alla andra har engelska just nu. Tvillingsyster har åkt till Örebro så denna helg har jag tvilling-fritt ;) haha, neeera! efter skolan ska jag, rasmus och erik åka till uddeholm och sätta ihop en lekstuga. Ikväll lutar det mot grillning hos Hanna, men det spörs. I morgon är det bannimej fullt upp. Om vädret håller i sig ska Erik klippa gräset och jag städa och tvätta fönster. Sen ska nog pappi ha hjälp med veden, antningen i höljes eller i ekshärad, det märks det med. Det låter som en "penga-helg" det här. I morgon kväll ska jag iaf grilla med mina gamla, goa vänner uppe mot skogen, dvs gunneruuuud ♥ Låter som en gaaaaaalen och rolig helg! peppar peppar ta i trä, det är fredagen den 13:e idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0