SPENDERADE

Tillbringade kvällen hemma hos Elin tillsammans med henne, Josse, Jossa och Sandra. Familjen Nilsson bjöd på grillat som smakade smarrens! Klockan gick så vi tog oss en sväng med bilen och stannade till hemma hos Linn för andra kvällen i rad. lördagskvällen var alkoholfri för min del, men kom hem vid 03.00 ändå någongång. åkte tillsammans med Erik som spenderade sin kväll i parken. Klockan stod på 07.50 på söndags morgonen. Vid 08.30 kom Eriks pappa och hämtade mig och tog med mig hem till Emma som ville ha hjälp med hennes hår inför konfirmationen, så vad gör man inte :) Sen bar det hem till mig för att väcka upp Erik och Simon, sen fixa sig för att bege sig av mot kyrkan! Har tillbringat min dag i geijersholm där det bjöds på smörgåstårta och cheesecake!
Nu ikväll har jag varit pappa sjuk :( hade velat åka hem till pappa och varit där en sväng, men icke. min pojkvän ställde inte upp på det!!!! Just därför sitter jag i soffan och surar. Ska lägga mig i sängen efter att han somnat, eller så sover jag i soffan.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0