GAAAAAAAH

från och med idag ska jag säga nej om någon frågar mig om jag vill hjälpa till eller göra något!
Har haft en rätt okej dag i skolan idag. MEN, eftersom vi inte haft utvecklingsamtal i år (som vi skulle haft 100gånger) så har inte jag visst ett skit vad jag ligger efter med och inte. Har te.x ett omprov sen vecka 49?! Hur i helvete ska jag veta det om jag var sjuk den dagen när alla fick reda på det osv. Jag har iallafall fått klart för mig att jag har 7prov och 5 inlämningsuppgifter än så länge. Tänk om det var ordning och reda så man fick klart för sig saker och ting. Mycket av proven är prov jag knappt kommit i håg. Tänk om vi hade haft utvecklingssamtal efter ordning, så fick jag reda på allt. Men nej, nu, ca 4veckor kvar innan sommarlov!!!
Bad om hjälp förut, eftersom jag åker utomlands i en vecka då prov i NK.A ska göras. fick jag hjälp? nej! Bad jag om hjälp? ja! FYFAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0