FÖRÖVRIGT

Läser igenom min blogg och ser att den är jävligt tråkig... Jag tar aldrig bilder ju?! hum.. ändring!
Idag sov jag ut, och fy vad välbehövligt det var. Nu har jag precis börjat med maten, det ska bli ugnstektfalukorv på matsedeln idag ;) Sen ska ja nog hpppa in i dsuchen så jag blir freeesch och allra sist städa lite. Sen funderar jag på om jag ska börja packa lite smått tll turkiet? resväskan ser ut att vilja fyllas strax. Hörde av "moster Anna" igår att hon redan hade tjuv-börjat, så jag blir inte ensam om att börja packa redan ;) Är förövrigt lite rädd för det där målnen som kommer från island nu, det har dragit in flygtrafiken i island och nu i franskirike och spanien(?) tror jag. Hoppas verkligen inte att det sprider sig mot turkey, då blir ju resan inställd och det vill jag verkligen inte!!!!
och ja, eftersom jag aldrig(!) tar kort på mig, så får ja väl slänga upp en mini-bild ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0