VILSEN OCH VELEN

Jag har börjat lagt scheman över mitt liv. Jag skriver schema om vad jag ska göra och skolarbeten när jag ska göra dom osv. När jag ska packa så skriver jag alltid en lapp så att jag inte glömmer något. När jag får pengar så delar jag upp och skriver vad sakerna ska gå till. som nu te.x när jag får pengar i morgon. För att inte glömma och köpa något så måste jag skriva upp. Som att gå till apoteket och köpa tabletter för magen och spara 200kr till flygplatsen då jag ska ha sunlotion. Sen måste jag ha ett par shorts innan jag ska i väg till turkiet. Jag har så jädra mycket i mitt huvud nu så jag hinner inte med. Måste skriva upp allt! Har t.o.m text på handen där det står "NK.A prov mån. Sv antkiken".. Annars glömmer jag :( vilsen och velen.... Just därför springer jag i väg till mormor för en fika! Skulle behöva en släng i suuulen också! mycket att hinna med... puhuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0